Handelsbetingelser

1. Betaling

Betaling foregår gennem ePay og alle beløb er i DKK og inkl. moms. Alle betalinger med Dankort og Visa/Dankort tillægges ikke et gebyr. Andre danskudstedte kort tillægges et gebyr på 1,45% af købsbeløbet, hvor udenlandskudstedte kort tillægges et gebyr på 2,75% af købsbeløbet. Ved bestilling vil købsbeløbet blive hævet på det anvendte kort.

I forbindelse med køb af fysiske varer, bliver betaling først trukket på kundens konto, når varen afsendes.

I forbindelse med køb af billetter til busture, bliver betaling trukket på kundens konto efter købet – der kan dog gå op til 72 timer.

SønderjyskE Ishockey Support bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer kundernes kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol, som betyder, at man ikke kan aflæse deres informationer.

 

2. Forsendelse og Fragt

Fysiske varer leveres med Post Danmark inden for 4-5 hverdage. Fragt er medregnet i produkternes pris. Der leveres ikke på helligdage.

Biletter til busture leveres som elektroniske billetter (kvitteringer) til den e-mail adresse, billetkøberen indtaster i forbindelse med sit køb. Billetkøberen skal selv printe sin kvittering og medbringe den til busturen/arrangementet. Der vil blive sendt en kvittering til den angivne e-mail adresse umiddelbart efter købet. Hvis billetkøberen ikke kan finde kvitteringen i sin indbakke anbefaler vi, at billetkøberen leder i sin spam-mappe. Har billetkøberen ikke modtaget sin billet en time efter købet, opfordrer vi til, at der sker henvendelse til SønderjyskE Ishockey Support på [email protected]

 

3. Reklamationsret

 

3.1. Fysiske produkter

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet. Kunden skal reklamere inden rimelig tid, efter han/hun har konstateret manglen. Reklamerer kunden inden 2 måneder efter at have konstateret manglen, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Hvis kunden ønsker at udøve sin reklamationsret, eller hvis kunden i øvrigt ønsker at klage over sit køb, kan han/hun skrive en e-mail til SønderjyskE Ishockey Support på følgende adresse: [email protected]

SønderjyskE Ishockey Support dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering sendes reklamationer til:

SønderjyskE Ishockey Support

Hørløkkevej 31, 6500 Vojens

+45 30 91 42 80

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

3.2. Billetter til busture

SønderjyskE Ishockey Support anbefaler, at hvis billetkøberen har et pludselig opstået problem under sin rejse, at han/hun ringer til +45 30 91 42 80 for at få løst problemet med det samme, så han/hun får en behagelig rejse.

Der henvises til Forordningen (EU) nr. 181/2011 om buspassagerers rettigheder, som man kan læse på Trafik- og Byggestyrelsens hjemmeside: http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Erhvervstransport/Buspassageres-rettigheder.aspx

 

4. Fortrydelsesret

 

4.1. Fysiske produkter

Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor kunden modtager ordren.

Kunden skal selv afholde returneringsomkostninger.

Fortrydelse skal anmeldes til SønderjyskE Ishockey Support senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal kunden senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected]. I meddelelsen skal kunden gøre SønderjyskE Ishockey Support tydeligt opmærksom på, at han/hun ønsker at udnytte sin fortrydelsesret.

 

4.1.1. Varens stand, når kunden sender den retur

Kunden hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – kunden kan prøve varen på samme måde, som hvis han/hun prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter SønderjyskE Ishockey Support den som brugt, hvilket betyder, at kunden ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må kunden altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Kunden må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

4.2. Billetter til busture:

Ved bestilling af billetter finder køb og betaling sted samtidigt, og kunden frasiger sig samtidig sin 14 dages fortrydelsesret. Ved køb af billetter til busture mere end 3 måneder frem i tiden, har kunden stadig 14 dages fortrydelsesret.

 

5. Klagemuligheder

Har kunden en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
http://www.forbrug.dk/

Hvis kunden er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan kunden angive sin klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver kunden en klage her, skal han/hun oplyse vores e-mail adresse: [email protected]